Mercedes-Benz GLC-Klasse AMG 43 4MATIC 367pk Adap Cruise | Standkachel | Burmester |

n.o.t.k.

Bouwjaar 05-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.211 km
Deuren 5
Kenteken K-578-ZH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Mercedes-Benz GLC-Klasse AMG 43 4MATIC 367pk Adap Cruise | Standkachel | Burmester |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.211 km
Deuren 5
Kenteken K-578-ZH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/55 R19
Bandenmaat achter: 255/50 R19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.460 kg
Max. trekgewicht: 2.460 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

| Standkachel | Adaptieve Cruise Control | Burmester Surround Soundsystem | Luchtvering | Actieve dempers | Intelligent LED Lights | Automatisch inparkeren | Camerasysteem | Elektrische trekhaak | Sfeerverlichting | Zwarte hemelbekleding | Sportstoelen in leder/ alcantara | Elektrische stoelen met memorystanden | Stoelverwarming | Key-less entry | Navigatiesysteerm | DAB+ | Bluetooth audio | AMG Track Package | 19" AMG velgen | AMG bumperpakket | Grille met sterdesign | Night Pack | 2017 | 139.211 km | VERKOCHT |

Mercedes-Benz GLC-klasse GLC 43 AMG 4Matic (367pk)

Voor me staat de GLC-klasse van Mercedes-Benz. Een heel praktische SUV. Hoge instap, dito zit, veel ruimte voor alle inzittenden en een forse kofferruimte. Maar dit is toch anders, de uitstraling is veel imposanter. Dit is de GLC 43 AMG met in het vooronder de V6 bi-turbo gekoppeld aan een 9-traps automaat en voorzien van 4Matic vierwielaandrijving. Drie honderd zevenenzestig peekaa...! Praktisch, ja zeker, maar fun gegarandeerd.

Serieus luidkeels ontwaakt de V6. En zoals het een heuse AMG betreft klinkt het meesterlijk goed. Verslavend zelfs. De dikke sportzetels in leder en alcantara zitten voortreffelijk. Prachtig ook de afwerking met de rode stiksel overal. Met beide handen grijp ik het AMG stuurwiel. Compleet met AMG logo, alcantara grip en schakelflippers. In Comfort-mode klinkt de GLC alleszins beschaaft en rustig laten we alle vloeistoffen op bedrijfstemperatuur komen. Wanneer we even later het hele circus in Sport+ zetten veranderd de auto direct van karakter. Een wilde maniak ontwaakt. De versnellingsbak schakelt met harde slagen een paar verzetten terug, sturen gaat nu veel zwaarder, de gasrespons is direct en heftig, het onderstel wordt snoeihard, de luchtvering laat de auto zakken en de uitlaatkleppen openen zich. Dat laatste gaat gepaard met een diepe sonore brom. Bruut.

Bij het vloeren van het pedaal voel je de overload aan trekkracht. Maar liefst 520Nm en 367pk laten deze SUV in slechts 4,9 tellen vanuit stilstand naar 100 km/h katapulte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste

Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".

Autotest | Mercedes-Benz GLC 300e De fijnste

De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • voordelig in gebruik

Min

  • samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect

Conclusie

De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).

Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.

Deel deze advertentie