Bouwjaar | 07-03-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.677 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PT-394-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.677 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PT-394-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kiewiet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blijdensteinstraat 9 |
Postcode | 9403 AW |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36397995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autokiewiet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 300 kg
GVW: 1.355 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis 2 (€ 499): Voor auto's ouder dan 10 jaar of met meer dan 200.000 km.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie draaiende delen motor en versnellingsbak, APK, Olieservice
- BOVAG 2 (€ 999): Voor auto's ouder dan 10 jaar, of met meer dan 200.000 km.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 6 maanden (max 6000km) onderhoudsvrij, 12 maanden BOVAG garantie, APK, BOVAG 40-puntencheck, BOVAG omruilgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema
Nette en goed onderhouden MX-5 cabrio met in goede staat verkerende stoffen cabriokap. Voorzien van automatische airco en lederen bekleding.
= Bedrijfsinformatie =
Martin Kiewiet Auto's staat voor betrouwbare jonge auto's, meestal afkomstig van Nederlandse leasemaatschappijen en dus top onderhouden. Daarnaast bent u bij ons verzekerd van een messcherpe meeneemprijs.
Wij zijn lid van BOVAG en bieden dan ook de mogelijkheid om te kiezen voor de zeer uitgebreide 12 maanden BOVAG garantie. Dankzij onze eigen werkplaats kunnen we uw nieuwe auto snel leveren, ook met een onderhoudsbeurt en APK.
Onze openingstijden (afdeling verkoop):
Maandag: 10:00 - 18:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10:00 - 18:00
Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 tot 16:00
Zondag: Gesloten
Graag tot ziens in Assen, de koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!