Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
€ 74.314,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arend Benthem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blankenstein 530 |
Postcode | 7943 PA |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 243333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arendbenthem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Wielbasis: 312 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Wij maken gebruik van diverse afleverpakketten. Kies het pakket dat het beste bij uw wensen past.
Arend Benthem Meppel is een familiebedrijf dat al meer dan 20 jaar bestaat. Wij zijn Mazda dealer en Auto First partner. Daarnaast zijn wij al die jaren het vertrouwde adres voor uw occasion. Dus komt u gerust eens binnen wanneer u een geschikte auto bij ons ziet.
Ook voor het inruilen van uw camper bent u bij ons aan het juiste adres!
U vindt de meest gedetailleerde foto's en informatie van de, door ons aangeboden, auto's en het meest actuele aanbod op mazda.arendbenthem.nl/voorraad.
Mocht u ons tijdens onze reguliere openingstijden niet kunnen bezoeken; dan kunnen we proberen om een afspraak op een ander tijdstip te maken. Belt u ons daarover gerust even op!
Wij kunnen u dan, desgewenst, ook een aantrekkelijk financiering voorstel doen!
Wilt u snel een offerte met inruil ; dan kunt u het beste gebruik maken van het inruilformulier op onze website ; mazda.arendbenthem.nl/offerte-aanvragen
*Wijzigingen in prijs, en specificaties voorbehouden. Aan fouten in de opgave kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-80 | Mazda in het groot
Mazda introduceert een nieuw topmodel: de CX-80. Deze grote SUV belooft behalve heel veel ruimte ook de modernste techniek die de fabrikant in huis heeft. Welke innovaties brengt het topmodel van Mazda?
De Mazda CX-80 is een grote SUV met plugin-hybride aandrijving. De benzine- en elektromotor werken niet goed samen en dat gaat ten koste van het comfort. Betrekt de bestuurder bij het rijden.
Plus
- ruimte voor 6 volwassenen
- betrekt bestuurder nadrukkelijk bij het rijden
Min
- achterklep opent te laag
- voelbaar schakelen tussen benzine en elektromotor
Conclusie
Welke innovaties biedt het topmodel van Mazda? Geen! De CX-80 bedient zich van dezelfde huisstijl, dezelfde ergonomie en dezelfde aandrijving als de kleinere modellen. Wat de CX-80 wel biedt, is heel veel meer ruimte.
Dat lijkt een negatieve conclusie, maar volgens Mazda was dit juist het streven. Volgens Mazda zijn de klanten voor de CX-80 niet op zoek naar vernieuwing. Ze willen geen futuristisch uiterlijk, geen minimalistische cabine en geen computer op wielen. Bovendien willen ze geen auto die boven de weg zweeft, maar een auto die de bestuurder betrekt bij het rijden. Ze willen dus het vertrouwde concept, maar dan in een groter formaat. En dat is wat de CX-80 biedt: Mazda in het groot.