Bouwjaar | 08-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.915 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-XFR-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.915 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-XFR-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Veggel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruizemunt 22 |
Postcode | 7892 AB |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 564696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanveggel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - jul. 2013
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De Mazda CX-5 is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Dit is een exemplaar uit 2012, deze auto heeft 238680 kilometer gelopen. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Kou en regen maken geen indruk. Binnen zit u comfortabel dankzij de stoelverwarming. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Verder is de Mazda uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Het audiosysteem is gecombineerd met het full map navigatiesysteem en biedt volop entertainment en routeinformatie. De hoge, eigentijdse kwaliteit wordt geleverd door bluetooth en natuurlijk DAB+. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Mazda met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg. Deze Mazda CX-5 is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Slappe banden zijn niet alleen gevaarlijk en kostbaar, maar slijten ook sneller. Gelukkig waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem tijdig bij drukverlies. Met voorzieningen als autonoom remsysteem en dodehoekdet
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.