Bouwjaar | 24-04-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.145 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-JJ-LK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.293 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.145 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-JJ-LK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.293 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5135 x 1830 x 1490 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.905 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverde Lexus LS430 Automaat
Bouwjaar 2002
239.000 km, loopt en rijdt perfect! Nationale Auto Pas ( NAP = kilometergarantie bijgeleverd )
Nieuwe Apk t/m 02-2024
De V8 motor loopt prachtig en de automaat schakelt soepel.
De auto ziet er niet slecht uit voor een auto van 22 jaar oud, wel een kleine parkeerschade rechts voor ( zie foto's ) en wat gebruikerssporen natuurlijk.
Voor meer info graag even bellen 06-22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL/MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze NIET altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LS | Pure verwennerij
In Japan is perfectie de norm, daarna is er ruimte voor verbetering. Een inmiddels klassiek schoolvoorbeeld van die denkwijze is de Lexus LS. In de regel biedt dit topmodel van het chique Japanse merk de laatste stand van de techniek, de fijnste materialen en maximaal comfort. De LS geeft zelfs een goed beeld van de toekomstige modellen van Lexus. Welke lekkernijen heeft de vijfde generatie van de Lexus LS te bieden?
De 5e generatie van de Lexus LS legt de nadruk niet op geavanceerde techniek, maar op design en gastvrijheid. De LS rijdt goed, maar verwent vooral degene die zich laat rijden.
Plus
- overtuigt met uniek gevoel van gastvrijheid
- prima rijeigenschappen
- complete uitrusting, geen lange optielijst zoals bij de concurrentie
Min
- infotainment-systeem nu al verouderd
- motorgeluid te nadrukkelijk aanwezig
- geen Internet-verbinding
Conclusie
De nieuwe Lexus LS is niet zozeer een opvolger, maar meer een variant op de voorgaande generaties. Niet langer wordt de Lexus LS gekenmerkt door vooruitstrevende techniek. In plaats daarvan gaat de auto slechts met zijn tijd mee, terwijl de LS op sommige punten zelfs ronduit conservatief is. De nieuwe LS zet vooral in op de presentatie en gastvrijheid, zoals alleen Japanners dat kunnen.
Of dit een goede of slechte ontwikkeling is, hangt af van de gebruiker. De chauffeur heeft minder baat bij de nieuwe insteek. De LS rijdt goed, maar staat niet langer op eenzame hoogte omdat andere merken een inhaalslag hebben gemaakt terwijl Lexus slechts bestaande technieken heeft doorontwikkeld.
Voor wie zich laat rijden, is de nieuwe insteek juist geweldig nieuws. Bij een limousine gaat het om luxe en verwennerij en dat is in overvloed aanwezig. Bovendien zorgt de Japanse stijl met warme materialen en organische vormen ervoor dat Lexus zich nadrukkelijk onderscheidt van de Europese concurrenten. Het doel van de makers van de LS was om zoveel comfort te bieden, dat de inzittenden beginnen met ontspannen zodra ze in de auto stappen en nog voor thuiskomst geheel zijn uitgerust. Daarin slaagt de nieuwe Lexus LS met vlag en wimpel.