Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
€ 6.450,-
Bouwjaar | 07-07-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-BJ-JL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.200 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-BJ-JL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.200 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rob jouw autobedrijf |
Contactpersoon | Rob Boerema |
Adres | Rondkamp 7 |
Postcode | 9461 VE |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 265264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53667470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robboerema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Young Timer 4x4 Bedrijfswagen. lichte roest vorming dorpels motorkap.
Auto rijdt op LPG terug te bouwen naar geel kenteken. Bank en ruiten nog aanwezig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Grand Cherokee | Verstandshuwelijk
De Grand Cherokee is het topmodel van Jeep. Tot nu toe richtte het Amerikaanse merk zich daarmee vooral op de Amerikaanse markt. Ieder exemplaar dat buiten de thuismarkt kon worden verkocht was mooi meegenomen, maar geen prioriteit. De geheel nieuwe Grand Cherokee brengt daar verandering in! Al vanaf het basisontwerp is dit keer rekening gehouden met zowel de Amerikaanse als de Europese markt. Maakt dat de Grand Cherokee tot een compromis of tot een dubbel zo goede auto?
Om de Grand Cherokee aantrekkelijk te maken voor de wereldmarkt heeft dit topmodel van Jeep een half Amerikaanse en half Europese aankleding plus hybride aandrijving. Het resultaat is (kunst)matig.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- groots en machtig gevoel
- comfortabel
Min
- zeer hoog verbruik, ondanks hybride
- mist de verfijning van andere grote SUV's
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Combineert de half Amerikaanse half Europese Jeep Grand Cherokee het beste van twee werelden of is het een compromis? Afgaande op het uiterlijk en de uitrusting is dit Amerikaanse icoon meer dan voorheen gericht op de rest van de wereld.
De rijeigenschappen zijn altijd een compromis geweest, want de Grand Cherokee is veel meer dan een SUV. Dit is een echte terreinwagen die zich leent voor serieus terreinrijden en daartoe moeten aanpassingen aan het onderstel worden gemaakt.
Om de Grand Cherokee betaalbaar te houden is in Europa gekozen voor plug-inhybride aandrijving. Die aandrijflijn is echter een maatje te klein voor deze grote terreinwagen. Daarom zijn de prestaties alleen goed wanneer de Grand Cherokee echt geprovoceerd wordt en is het verbruik zeer hoog.
Concluderend is de Jeep Grand Cherokee daarom een verstandshuwelijk. Op papier vullen de twee partijen elkaar perfect aan, maar de liefde ontbreekt.