Bouwjaar | 14-11-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 311.257 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 91-NK-ZF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.196 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 311.257 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 91-NK-ZF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.196 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vesocars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 6C |
Postcode | 7815 HV |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 59294895 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vesocars.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4861 x 2060 x 1441 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.835 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 314 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik in de stad: 18,5 l/100km (1 op 5,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
hele mooi nette auto
geen krassen of deukjes en rijd als nieuw
met nieuwe orginele 18 inc R velgen met nieuwe banden
boekjes zijn aanwezig
auto is zo goed als nieuw
= Bedrijfsinformatie =
Inruil mogelijk
Veso cars
Nijverheidstraat 6c
7815hv emmen
Tel 0659264895
Vesocars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.