Bouwjaar | 23-07-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.131 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 71-PK-BS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
€ 3.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.131 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 71-PK-BS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 152 kW (207 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Max. trekgewicht: 1.850 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4892 x 2060 x 1448 cm
Wielbasis: 291 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
255.000 KM Nederlands geleverd met Nationale Auto Pas ( = KM Garantie ) en onderhoudsboekje
Loopt en rijdt goed auto heeft gebruikerssporen
ABS Lampje brandt
Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974
= Bedrijfsinformatie =
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
AANSTAANDE ZATERDAG 14-09-2024 GEOPEND VAN 10:00 TOT 14:00 !!!!!!
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL/MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze NIET altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.