Bouwjaar | 29-12-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-HJT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-HJT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Akkoord |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amerikaweg 54 |
Postcode | 9407 TM |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11471243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoakkoord.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda Jazz 1.2 Cool Airco NW APK
- Kenteken: 62-HJT-8
- Merk: Honda
- Model: Jazz
- APK tot: 23-10-2025
- Tellerstand: 259449 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1246 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: L12A4
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 971 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 385 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterruitwisser
- Afdekhoes
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- CD-speler
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Auto Akkoord
Amerikaweg 54
9407 TM Assen
06-11471243
info@autoakkoord.nl
www.autoakkoord.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.