![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-444-PR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 26.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-444-PR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Westerman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oelenboom 11 |
Postcode | 9461 VA |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 263747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowesterman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Ford PUMA 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line x
Kenteken: X-444-PR
Bouwjaar: 2022
Km-stand: 38.068
Vermogen: 125pk
Transmissie: automaat !!
Brandstof: benzine & hybride
Kleur: rood
Standaard opties:
Accident Avoidance System
Achterbank in delen neerklapbaar
Achteropkomend verkeer waarschuwing
Achterspoiler
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Airco automatisch
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Armsteun voor
Audio installatie premium
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
Bots herkenning en activatie
Brake Assist System
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels met verlichting
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Connected services
Cruise control
DAB-ontvanger
Dimlichten automatisch
Electronic Brake
Achteruitrijcamera
Dodehoek detector
Metalig lak
Parkeer-assistent
Parkeersensor voor
Parkeersensor achter
Achter ruimte bekleed
Armleuning voor
Bank neerklapbaar
Eatc
Eco knop
Eco stand
Mistlampen
Stuurbekrachtiging
USB
Navigatie
Regensensor
Lende steun
Bluetooth
Het kan misschien zijn dat ik opties vergeten ben, maar het beste is gewoon langs komen! rondje rijden!
Prijs: €26.900 incl BTW
1 jaar Bovag garantie !
Inruil is mogelijk !
Contact:
Autobedrijf Westerman
9461va Gieten
Oelenboom 11
Tel: 0592-263747
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Puma ST | Pas op! Bijt!
De Puma is een compacte gezinsauto van Ford. Ondanks de naam is de Puma niet lenig of bijterig. Met het oog op het gezin zijn de rijeigenschappen goed, maar niet uitgesproken. Daar moet nu verandering in komen met de komst van de "Puma ST". Hoe hard bijt deze sportieve uitvoering van de Puma?
![Autotest | Ford Puma ST Pas op! Bijt!](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/5/ford-puma-15-st-x.jpg)
De Ford Puma ST is een gezinsauto met een uitgesproken sportief karakter. Wanneer het mag is de ST wild en snel, wanneer het moet is de ST (bijna) even functioneel als een gewone Puma.
Plus
- heel veel rijplezier
- ruim en praktisch
Min
- stevig verbruik
- grote draaicirkel
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
Hoe hard bijt de Ford Puma ST? Hij brult harder dan hij bijt, maar bijten doet de Puma ST zeker. Om dat iets exacter onder woorden te brengen: de Puma ST is snel, maar voelt nog sneller dan hij eigenlijk is. Het meer dan communicatieve onderstel, het gretige toeren maken van de motor en het opzwepende motorgeluid geven het gevoel dat de Puma ST onoverwinnelijk is. Juist die balans tussen veelbelovende presentatie en daadwerkelijke prestaties is kenmerkend voor de Puma ST: uitgesproken sportief, maar tegelijkertijd een deugdelijke gezinsauto.