![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 138.976 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PG-095-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 138.976 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PG-095-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jaap Dik |
Contactpersoon | Erik Dik |
Adres | Azieweg 17 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - jun. 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 186 x 176 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.479 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Van uw nieuwe auto verlangt u rijplezier, maar ook optimaal comfort en veiligheid. Daarom is de Ford Kuga de auto die u zoekt. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze Ford horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing en dakrails.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. En deze auto heeft ook keyless Go, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford Kuga samen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Deze Ford Kuga is voorzien van Brake Assist, die extr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
![Autotest | Ford Kuga SUV zonder poespas](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10306/ford-kuga-15-st-line-x.jpg)
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.