Bouwjaar | 24-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.111 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.111 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Assen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | W.A. Scholtenstraat 29 |
Postcode | 9403 AJ |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 346616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoreassen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - dec. 2016
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 159 km/u
Ledig gewicht: 840 kg
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Energielabel: B
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
In Assen en wijde omtrek staat Car Store Assen al meer dan 20 jaar bekend als leverancier van betrouwbare, scherp geprijsde occasions van dealerkwaliteit. Om door onze snel wisselende voorraad teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u voor uw bezoek aan onze showroom even te bellen of de auto van uw keuze nog aanwezig is. Ook uw adres voor export dienstverlening, onderhoud en reparatie, airco service, diagnose en APK. De koffie staat niet klaar, maar wordt vers voor u gezet. Tenaamstelling op locatie. Zet- en drukfouten voorbehouden.
Car Store Assen
W.A. Scholtenstraat 29
9403 AJ Assen
Telefoon 0592-346616
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.