Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-TLX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-TLX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk Boertien |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Drogteropslagen 13 |
Postcode | 7705 PB |
Plaats | Drogteropslagen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13820229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Boertien V.O.F Meer dan 30 jaar in het vak verkoop,reparatie en het beste advies
U bent van harte welkom om een auto te bezichtigen, maar alleen op afspraak !!!
Voor meer info app/bel
Arne Boertien 0613820229 of Henk Boertien 0620002759
Garantie in overleg mogelijk !!!
Reserveren van een auto doen wij alleen in overleg !!!
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Autobedrijf Henk Boertien
- Kenteken: 93-TLX-7
- Merk: Ford
- Model: Fiesta
- APK tot: 01-03-2025
- Tellerstand: 204598 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1242 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: STJB
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 954 kg
- Max. trekgewicht: 500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Exterieur
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.