Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-151-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 10.499,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-151-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Santing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 56-A |
Postcode | 7916 PD |
Plaats | Elim |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 352432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.santing-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Ford Fiesta komt uit 2019, werd geleverd van 07-05-2018 tot 30-11-2019 en kostte toen € 20.234,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 62 kW (84 PK) en een cilinderinhoud van 1084 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1057 kg. De APK is geldig tot 07-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Dealer onderhouden Fiesta met een style pakket Lmv Navigatie Mistlampen voor Onderhoudsboekjes + dubbele sleutels aanwezig
Voor meer info over al onze occasions kijk op www.santing-autos.nl
BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN DEZE PRIJS IS ALL-IN RIJKLAAR
*GELDIGE APK
*VLOEISTOFFEN CONTROLE EN AANVULLEN
*TENAAMSTELLING VOERTUIG
*VRIJWARING INRUILAUTO
*GARANTIE / INRUIL / FINANCIERING MOGELIJK VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN
= Bedrijfsinformatie =
MOBIEL 0630147055
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.