Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Staat in de Krim

€ 13.450,-

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.218 km
Deuren 5
Kenteken K-788-JT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Staat in de Krim


€ 13.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.218 km
Deuren 5
Kenteken K-788-JT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mastebroek's Autobedrijven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 32
Postcode 7903 AN
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 264055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mastebroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2019 - jan. 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Alle technologie in de Ford Fiesta is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2020. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, buitenspiegels met verlichting en elektrisch bedienbare ramen achter.

De speciale app verbindt met Connected Services, die de status van vitale functies bijhoudt en waarschuwt als u bijvoorbeeld moet tanken, de bandenspanning moet controleren of olie moet bijvullen. U kunt het audiosysteem met DAB-ontvangst bedienen met de knoppen op het stuur of zelfs met uw stem. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Ook regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Deze Ford Fiesta is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Ford bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Mastebroek's autobedrijven, met vestigingen in de Krim, Hardenberg en Hoo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie