![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.955 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-953-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.955 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-953-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Paas BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Magelhaenstraat 1 |
Postcode | 7825 VL |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 630848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopaas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - dec. 2022
Modelcode: B515
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 166 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1 (€ 350): Prijs:€ 350.- Nieuwe APK Controlebeurt (vloeistoffen controleren + aanvullen) De auto wordt of is gepoetst Nieuwe mattenset 10 liter brandstof Tenaamstelling van de auto U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs
- Afleverpakket 2 (€ 599): Prijs: € 599.- 3 maanden garantie met een eigen risico van € 495,- Nieuwe APK Kleine onderhoudsbeurt (olie verversen + vloeistoffen aanvullen) De auto wordt of is gepoetst Nieuwe mattenset 15 liter brandstof Tenaamstelling van de auto U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs
- Afleverpakket 3 (€ 945): Prijs € 945.- 3 maanden volledige garantie Nieuwe APK Grote onderhoudsbeurt De auto wordt of is gepoetst Nieuwe mattenset 20 liter brandstof Tenaamstelling van de auto U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs
DEALERONDERHOUDEN, IN ZEER NETTE STAAT, MET ALLE OPTIE PAKKETTEN. INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK.
= Bedrijfsinformatie =
70 PREMIUM AUTO'S TEGEN SCHERPE PRIJZEN. Wilt u snel contact, meer informatie over een auto of een inruilvoorstel krijgen stuur ons dan een bericht via Whatsapp. 0682759355 MEER FOTO'S WWW.AUTOPAAS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
![Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4055/ford-ecosport-10-ecoboost-titanium-automaat.jpg)
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!