Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Trend

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.395 km
Deuren 5
Kenteken 88-SNJ-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Trend


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.395 km
Deuren 5
Kenteken 88-SNJ-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FZ Auto's Roden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ceintuurbaan 116
Postcode 9301 NZ
Plaats Roden
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 2002002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fzauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2015
Modelcode: II
Referentienummer: 2715641

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket

Deze Ford C-MAX staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Staat u er wel eens bij stil... hoe vaak u onderweg stilstaat? En al die keren gebruikt de draaiende motor kostbare brandstof. Bij deze Ford C-MAX niet, want het start-stopsysteem schakelt de motor uit als u niet rijdt. En aan als u weer verder gaat. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers horen tot de voorzieningen op deze auto.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Gemak staat voorop bij deze Ford C-MAX. Bijvoorbeeld merkbaar aan de keyless entry. En deze auto heeft ook navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Ford C-MAX is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie