Bouwjaar | 24-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KKB-67 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KKB-67 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kroeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zweeloerstraat 9b |
Postcode | 7846 TE |
Plaats | Noord Sleen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 387070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51226932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkroeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2009 - dec. 2011
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Van harte welkom bij AUTOBEDRIJF KROEZE NOORD-SLEEN.
Voor een bezichtiging of proefrit MOET U een afspraak maken: 0591-387070.
Maak nu kennis met de 'duidelijkheid' van autobedrijf Kroeze, al ruim 20 jaar een begrip in de omgeving.
Autobedrijf Kroeze heeft goed onderhouden auto's op voorraad staan waarvan de onderhoudshistorie veelal volledig bekend is.
**** ZIE ONZE SITE VOOR MINIMAAL 20 FOTO'S ****
Kiest u voor zekerheid en betrouwbaarheid, dan bent u bij Autobedrijf Kroeze op het juiste adres.
U kunt ons via de mail (verkoop@autobedrijfkroeze.nl) benaderen of via de telefoon (0591-387070).
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en de Nationale Auto Pas.
Autobedrijf Kroeze is nu ook te volgen via Facebook (Autobedrijf J Kroeze)en Twitter (@autojkroeze), door u aan te melden krijgt u een bericht zodra er een nieuwe occasions op onze site wordt geplaatst.
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Hoewel wij proberen onze auto's zo correct mogelijk te adverteren, kunnen aan onze advertentie(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's) geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.