Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge-Airco-Trekhaak-Navi-

€ 4.950,-

Bouwjaar 23-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.415 km
Deuren 5
Kenteken 33-TZN-2 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge-Airco-Trekhaak-Navi-


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.415 km
Deuren 5
Kenteken 33-TZN-2 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.475 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 450): Afleverpakket (3): Onderhoudsbeurt met nieuwe APK keuring. 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Fiat Panda komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2011 tot 31-01-2014 en kostte toen € 12.440,-. Deze originele Nederlandse auto heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 875 cc.
*****
De auto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze auto is gemiddeld 4,2 liter per 100 km en hij weegt 950 kg. De APK is geldig tot 03-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
*****
Als u van autorijden houdt, kunt u niet om Italiaanse auto's heen. Zoals deze Fiat Panda, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een tweecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Alsof het aan de pomp al niet duur genoeg is! Daarom schakelt het start-stopsysteem de motor uit als u stilstaat. Doorrijden? Dan start de motor in een flits. Verder is de Fiat uitgerust met: aluminium dakrailing, extra getint glas, neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
*****
De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Boem is ho? Niet bij deze Fiat Panda. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
*****
Zoals u mag verwachten van deze Fiat Panda is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Fiat Panda Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie