![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.808 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 16-ZBL-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 7.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.808 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 16-ZBL-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2010 - jan. 2014
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Fiat 500 C enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Onder de motorkap van dit voertuig bevindt zich een zuinige benzinemotor met twee cilinders. Het elektrisch bediende cabriodak zorgt voor een indrukwekkend schouwspel. De kap opent en sluit snel en geruisloos. Minder brandstofverbruik en minder uitstoot. Het start-stopsysteem zorgt ervoor dat de motor uitschakelt terwijl u stil staat. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en pearl metallic lak.
Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. En deze auto heeft ook lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Een gevoel van vrijheid ervaar je pas in deze cabrio. Neem contact op en probeer 'm uit!
Van Leeuwen Auto's afleverpakketten
Kies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.
Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan,
Hierbij onze mogelijkheden;
Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tennaamstellen nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
Van Leeuwen comfort: € 295,-
o van Leeuwen basis.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.
Van Leeuwen premium:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
![Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4304/fiat-500c-10-hybrid-rockstar.jpg)
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...