Dacia Spring 65 Extreme, 65pk, Full options 5 JAAR FABRIEKSGARANTIE

€ 17.400,-

Bouwjaar 20-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.557 km
Deuren 5
Kenteken GF-K8-3D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 48 kW (65 pk)

Dacia Spring 65 Extreme, 65pk, Full options 5 JAAR FABRIEKSGARANTIE


€ 17.400,-

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.557 km
Deuren 5
Kenteken GF-K8-3D Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam e-magine Mobility
Contactpersoon L. Boelema
Adres Willem Barentszstraat 35
Postcode 7825 VZ
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)6 - 54972900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website e-maginemobility.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

06-2023 Dacia Spring Electric 65 Extreme 27 kWh in de compleetste uitvoering en full options met de sterke 65pk elektromotor (ipv 45pk), Slate Blue metallic exterieurlak, CCS snellaadaansluiting, stopcontactlader, volwaardig reservewiel en verlengde Dacia fabrieksgarantie 5 jaar!

Per direct beschikbaar!

Van: €17.900,-
Nu voor: €17.400,- all incl.
LET OP! Er is weer subsidie beschikbaar!
Prijs na ontvangst SEPP subsidie: €15.400,-!

GRATIS AFLEVERING IN NEDERLAND!
Geen verborgen kosten, Geen afleverpakketten
VERLENGDE Dacia fabrieksgarantie tot 06-2028!

Margeregeling (btw niet terugvorderbaar voor ondernemers)

Kijk op onze website voor meer foto's van deze en andere volledig elektrische occasions.

Aanschaf met of zonder inruil, financiering en lease mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Bezichtigingen zijn alleen mogelijk op afspraak.

Exterieurlak: Slate Blue metallic met Copper Brown accenten

Verlengde Dacia fabrieksgarantie van 3 jaar naar 5 jaar
Tot 22-06-2028 of 80.000 km, wat als eerste van toepassing is, voorwaarden Dacia

CCS DC laad aansluiting voor snelladen tot 30 kW
Onderweg tussendoor bijladen is hierdoor veel effectiever

Noodlaadkabel voor laden via een regulier geaard 230V stopcontact
Hiermee kan er thuis of onderweg geladen worden zonder laadpaal. Uiteraard is er ook een laadkabel aanwezig voor het laden aan een laadpaal.

Middenarmsteun (aftermarket, niet van Dacia)

Extreme (extra t.o.v. Expression):
Electric 65 motor met 65pk
Buitenspiegelkappen in koperkleur
Dakrails in lengterichting met accenten in koperkleur (geen daklast toegestaan)
Koperkleurige DACIA logo's op wielen en achterzijde
Decoratieve bestickering en inzetstukken met topografisch motief
Bekleding kunstleder TEP met koperkleurige stiksels
Koperkleurige accenten rond luchtroosters, dashboard en deuren
Decoratief topografisch motief op rubberen vloermatten
en deurinzet

Expression (extra t.o.v. Essential):
Volwaardig reservewiel
Parkeersensoren achter met optische en sonische weergave
Achteruitrijcamera
Elektrisch bedienbare zijruiten voor én achter
Navigatie met 7" touchscreen
DAB+ Radio/ MP-3, Bluetooth®1, stuurwielbediening, USB- en 3,5 mm jack aansluiting met ondersteuning Apple CarPlayTM en Android AutoTM
Navigatiekaart West Europa

Standaard uitrusting (Essential):
Antiblokkeersysteem (ABS) met elektronische remkrachtverdeling (EBV) en noodstopbekrachtiging
Active Emergency Braking System
Elektronische Stabiliteits Controle (ESC) met tractiecontrole (ASR)
Hill Start Assist
Snelheidsbegrenzer
Gordijnairbags vóór
Front Airbag bestuurder en Passagier (uitschakelbare passagiersairbag)
Veiligheidsgordels voor en achter met gordelspanner en spankrachtbegrenzer
3,5" TFT cluster voor de bestuurder (actieradius, batterij info)
LED dagrijverlichting
Halogeen koplampen
Emergency Call
Bandenspanningcontrolesysteem
Handmatig bediende

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie