Bouwjaar | 08-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.364 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 94-GPN-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.364 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 94-GPN-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fam Willems Auto's |
Contactpersoon | Richard |
Adres | Saffierborch 32 |
Postcode | 5241 LN |
Plaats | Rosmalen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42151103 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.famwillemsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier kunt u uw standaard tekst invullen welke tijdens het publiceren van een auto op internet standaard in het opmerkingen veld wordt geplaatst. U kunt deze indien gewenst ook leeg laten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan | Eenvoud adelt
Bedrijven zijn altijd op zoek naar een gat in de markt. Dacia heeft dat gevonden. Voor een grote groep kopers is een auto niets meer dan vervoer. Imago, vormgeving of luxe zijn allemaal van secundair belang. Voor hen moet een auto vooral betrouwbaar en voordelig zijn. Dacia bouwt al jaren zulke auto's voor het Oostblok. Nu komt de Roemeense fabrikant naar Nederland met de Logan.
De Dacia Logan biedt vervoer van A naar B en niets meer dan dat. Deze goedkoopste auto van Nederland biedt geen verfijning of rijplezier, maar wel volop ruimte en functionaliteit voor zijn geld.
Plus
- eenvoudige, betrouwbare en betaalbare techniek
- veel auto per euro
- uitstekende wegligging en remmen
Min
- te kleine buitenspiegels
- mist raffinement van andere voordelige auto's
- indirecte en onnauwkeurige besturing
Conclusie
Nieuwe automerken worden vaak met schade en schande wijs. Het is echter de consument die voor die lessen betaalt. Dacia heeft niet alleen een lange historie opgebouwd in het Oostblok, maar komt dankzij de samenwerking met Renault goed beslagen ten ijs op de Westerse markt. De Dacia Logan is een prima auto zonder echt grote nadelen.
Dat wil niet zeggen dat het niet duidelijk is waarom de auto zo voordelig is, want dat is overduidelijk. De techniek, de vormgeving en de afwerking zijn elementair en eenvoudig, waardoor iedere vorm van raffinement of verfijning ver te zoeken is. Ook veel kleine zaken die het dagelijks leven veraangenamen ontbreken. Wie Logan rijdt is zich er daarom ieder moment van bewust een eenvoudige auto te hebben gekocht. Daar staat tegenover dat de Logan uniek is in z'n prijssegment, want geen andere auto biedt zo veel ruimte voor zo weinig geld.