Bouwjaar | 09-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.535 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 84-ZH-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 2.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.535 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 84-ZH-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoff |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europaweg 76B |
Postcode | 7761 AJ |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12547837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - nov. 2008
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 174 x 166 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat u kijkt naar onze auto! INRUIL van uw auto, motor, caravan of boot? Graag! Vragen? Bel of Whatsapp ons: 06-12547837
Het reserveren van een auto is in overleg mogelijk, een afspraak voor een proefrit is niet automatisch een reservering voor de betreffende auto!
De prijs is op basis van een netto meeneemprijs. Dat betekent dat deze prijs inclusief BTW is (tenzij het een BTW grijskenteken/bedrijfswagen betreft) en direct rijklaar is.
Verder is de prijs altijd inclusief geldige APK, tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw inruilauto. Wij hanteren geen afleverkosten. Mocht uw nieuwe auto aan onderhoud toe zijn, dan kunt u dit door ons laten uitvoeren tegen een zeer aantrekkelijke meerprijs. Garanties behoren uiteraard ook tot de mogelijkheden voor net even dat extra stukje zekerheid.
Bekijk ons aanbod online of kom langs in Schoonebeek. Bel wel even van te voren, we werken namelijk alleen op afspraak. 06-12547837
www.autohoff.nl
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite en advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?