Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 18.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bakker Bedrijfswagens USED |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 5 |
Postcode | 3771 NA |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23365463 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bakkerbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2019 - aug. 2022
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Afmetingen (LxBxH): 649 x 205 x 252 cm
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.070 kg
Laadvermogen: 1.430 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Bakker Bedrijfswagens heeft twintig vestigingen in Noord-, Midden- en Oost-Nederland en is officieel dealer van Fiat Professional en IVECO Daily bedrijfswagens.
Vanuit onze vestiging in Barneveld verkopen wij Fiat Professional en IVECO Daily occasions door heel Nederland. Heeft u interesse of wil u een bedrijfswagen komen bekijken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Bakker Bedrijfswagens USED Trucks & Vans:
Gijs van Roomen: 06-23365463
Evert-Jan Bos 06-48823996
*Aan de informatie en de afbeeldingen, zoals die in deze advertentie worden weergegeven, kunnen geen rechten worden ontleend. Getoonde prijzen zijn exclusief BTW.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.