Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H2 3 zits airco verstuiver probleem motor

€ 3.600,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 209.493 km
Deuren 5
Kenteken 7-VFH-64
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H2 3 zits airco verstuiver probleem motor


€ 3.600,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 209.493 km
Deuren 5
Kenteken 7-VFH-64
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam WV Autos & Bedrijfswagens Hoogeveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Buitenvaart 2110-03
Postcode 7905 SX
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 344069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wvautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jul. 2006 - apr. 2012
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.896 kg
Laadvermogen: 1.404 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

let op motor loopt maar 1 verstuiver is niet 100 % zo mee export / handelsprijs is marge !!!!!!!!!!!!

= Bedrijfsinformatie =

Reserveren is alleen mogelijk met een minimale aanbetaling van 20% van het aankoopbedrag.

De genoemde prijzen zijn handels / export meeneemprijzen. Inruil en financiering mogelijk.
Maak altijd een afspraak voor u langs komt !!!!!!!!!!!!!!!!!!
APK en afleveringsbeurt in overleg. WV Auto's is aangesloten bij NAP (Nationale Auto Pas).

Voor proefrit of bezichtiging graag eerst even telefonisch contact opnemen.
Bij alle advertenties en aangeboden voertuigen zijn prijs-, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie