Bouwjaar | 30-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.649 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 8-XTK-32 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 5.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.649 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 8-XTK-32 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Santing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 56-A |
Postcode | 7916 PD |
Plaats | Elim |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 352432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.santing-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze Citroen C1 komt uit 2014, werd geleverd van 01-03-2014 tot 30-06-2018 en kostte toen € 13.390,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 19,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,8 liter per 100 km en hij weegt 815 kg. De APK is geldig tot 13-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal
Stoere en goed onderhouden c1 onderhoudsboekjes +dubbele sleutels aanwezig
Voor meer info over al onze occasions kijk op www.santing-autos.nl
BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN DEZE PRIJS IS ALL-IN RIJKLAAR
*GELDIGE APK
*VLOEISTOFFEN CONTROLE EN AANVULLEN
*TENAAMSTELLING VOERTUIG
*VRIJWARING INRUILAUTO
*GARANTIE / INRUIL / FINANCIERING MOGELIJK VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN
= Bedrijfsinformatie =
MOBIEL 0630147055
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.