Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium | Panodak | Airco | Elek.pakket | Luchtvering | Vol opties | Trekhaak | Inruil mogelijk

€ 29.950,-

Bouwjaar 19-10-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.487 km
Deuren 5
Kenteken KG-487-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium | Panodak | Airco | Elek.pakket | Luchtvering | Vol opties | Trekhaak | Inruil mogelijk


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.487 km
Deuren 5
Kenteken KG-487-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf R. Meijer
Contactpersoon Rudolf Meijer
Adres Industrieweg 3
Postcode 7944 HT
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 785249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autovanmeijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 56 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/55 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 2.3 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 387 - € 416 per kwartaal

De Audi Q7 combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Een fraai lederen interieur, dat in daglicht baadt dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak. En voor 'handsfree' in- en uitladen vindt u aan de achterzijde de elektrisch bedienbare achterklep. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Noem het comfort, noem het luxe... Door de luchtvering en de comfortstoelen is het iedere keer ontspannen en veilig rijden. Verblinding van tegenliggers is er niet meer bij, dankzij de koplampen met matrix LED-verlichting. En toch de kwaliteit van daglicht in het donker! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Aanhanger afgekoppeld? Met een druk op de knop verdwijnt de elektrisch inklapbare trekhaak uit het zicht. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! U bent in deze Audi ook voorzien van navigatiesysteem met harde schijf, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detec

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie