Audi Q5 55 TFSI e quattro S-line

€ 55.950,- incl. BTW

Bouwjaar 10-09-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.737 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro S-line


€ 55.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.737 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Emile Bakker
Contactpersoon E. Bakker
Adres Noordveenkanaal ZZ 12
Postcode 7831 AS
Plaats Nieuw Weerdinge
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 521946 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.emilebakker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 55 TFSI e quattro S-line


- Merk: Audi
- Model: Q5
- Tellerstand: 25737 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Mythos Zwart Metallic
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 195 kW / 266pk
- Ledig gewicht: 2005 kg
- Max. massa voertuig: 2660 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.4 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 467 cm
- Breedte: 189 cm
- Hoogte: 166 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Bandenmaat voor: 255/40/21
- Bandemaat achter: 255/40/21
- Velgmaat: 21 inch
- Wielbasis: 2819 mm


Pakket: Tour pakket

- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie

Pakket: Assistentie Pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
- Rondomzicht camera
- Uitstap waarschuwing

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspieg.elektr.inklap en aut. dim
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak uitklapbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Luchtvering
- Luxe lederen/stof bekleding
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersai

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie