Audi A3 Sportback 1.4 e-tron S-line /matrix/carplay/keyles
€ 19.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-201-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-201-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Parc Fermé NL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vos van Steenwijklaan 41 |
Postcode | 7902 NN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15511245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.parcferme.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi A3 Sportback 1.4 e-tron S-line /matrix/carplay/keyles
Parc fermé biedt aan deze mooi uitgeruste Audi A3 e tron. De Audi beschikt over vele opties zoals cruise control, keyles entry, apple CarPlay, Virtual cockpit etc... Verder is de a3 uitgerust met het S line pakket. Door de 1.4 tsi motor en de elektro motor valt er een zeer zuinig verbruik te behalen. Op de a3 zitten verschillende rijstanden waardoor er helemaal elektrische gereden kan worden, hybride of alleen op de benzinemotor gereden kan worden. De accu kan tijdens het rijden worden opgeladen. Tevens is de accu ook op te laden door middel van een laadpaal of door 230 volt, mocht er geen laadpaal thuis zijn. 2 Laadkabels zijn bij de auto inbegrepen, voor zowel de laadpaal als thuisladen. De auto is in een zeer goede staat en volledig onderhouden.
Bel, whatsapp of mail gerust voor meer info!
GARANTIE:
- 6 maanden volledige garantie voor € 450,-
- 12 maandag volledige garantie voor € 950,-
CONTACT:
PARC FERME NL
Thom Reinholtd
06-15511245
De Vos van Steenwijklaan 41
7902 NN HOOGEVEEN
Info@parcferme.nl
Wij zijn 7 dagen per week geopend, uitsluitend op afspraak.
Meer foto's staan op onze website
WWW.PARCFERME.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
![Autotest | Audi A3 e Een begeerlijk label](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4333/audi-a3-sportback-40-tfsi-e.jpg)
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!