Alfa Romeo Giulia Super 2.0 Rally | Gerestaureerd | Grigio Grafite |

€ 24.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-1976
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.694 km
Deuren 4
Kenteken 69-YB-28 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.962 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Alfa Romeo Giulia Super 2.0 Rally | Gerestaureerd | Grigio Grafite |


€ 24.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-05-1976
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.694 km
Deuren 4
Kenteken 69-YB-28 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.962 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Ledig gewicht: 970 kg
Wielbasis: 251 cm

Interieur
Interieur: Rood, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

| 2.0 met scherpe nokkenas | Kirkey racekuipjes | Donkere hemelbekleding | Alfaholics onderstel | Grigio Grafite | Gepolijste velgen 15" | Rally uitgevoerd | Geen wegenbelasting | Fraaie staat | Gerestaureerd | 1976 | 73.694 km | EUR 24.900 |

Alfa Romeo Giulia Super 2.0

Met een scherpe snerp klimt de 2.0 snel in toeren. Gewillig en met veel gevoel schakelen van twee naar drie. Het onderstel is behoorlijk hard en gecombineerd met de achterwielaandrijving is het verslavend om net even iets te snel de bochten te ronden. Een glimlach is nooit te onderdrukken in deze Giulia. Vooral bij het liften van het gaspedaal knalt hij heerlijk uit zijn verchroomde uitlaat. Hoge fun factor, dat is zeker, maar naast de echt leuke rijeigenschappen is de Giulia ook een bijzondere verschijning.

Het design is een mix van emoties. Het front oogt agressief, laag en stoer. De achterzijde straalt potentie uit en de gepolijste honingraat velgen staan prachtig. Deze verkeren in nieuwstaat wat de extra klasse ondersteund. De kleurstelling is waanzinnig. De prachtige lakkleur - Grigio Grafite - is oogstrelend mooi en combineert heel fraai met het robijnrode interieur en de prachtige chromen details. Heel goed gekozen zijn de Kirkey aluminium racekuipen bekleed met zwart leder. Een lust voor het oog, maar de zit is verassend fijn en ze geven waanzinnig veel steun.

De Giulia is op fraaie wijze aangepast. Enkele jaren geleden is de auto gerestaureerd en uitgevoerd als een '66 type. De 2.0 werd voorzien van scherpere nokkenassen, een aluminium inlaat en dubbele Webers en elektronische ontsteking. De versnellingsbak schakelt perfect. De achteras is voorzien van een sperdifferentieel.

Het onderstel is volledig aangepast met onder meer met Alfaholics Fast Road veren en stabilatoren met unibals en gele Koni's. 2.0 Fusees en de remschijven zijn geboord en voorzien van keramische remblokken. De banden zijn nagenoeg nieuw. De staat is echt heel fraai. Een tweetal details qua lakbeschadiging en een roestblaasje, maar niets zorgelijks. De bodem is heel goed en keihard.

Interesse in deze bloedstollend mooie Alfa Romeo Giulia Super met krachtige en bijzonder 2.0 motor? Bel dan snel voor een bezichtiging en eventiele proefrit.




Alfa Romeo Giulia Super 2.0

Datum eerste toelating: 7 mei 1976
Kilometerstand: 73.694 km
Kleur: Grigio Grafite
Kenteken: 69-YB-28
APK tot: 16 mei 2025
Vermogen: 109kW/ 148pk
Topsnelheid: ca. 185 km/h
Acceleratie 0-100km/h: ca. 8,5 s.
Gewicht: 970 kg.
BTW/ Marge: margeregeling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?

Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?

Autotest | Alfa Romeo Giulia Laatste kans of laten staan?

De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.

Plus

  • goede prestaties
  • authentiek mechanisch gevoel
  • uitstekend weggedrag

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde uitrusting
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.

Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.

Deel deze advertentie