Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD | Automaat | Automatische Airco | Navigatie | APK 04-02-2025

€ 16.748,-

Bouwjaar 04-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.074 km
Deuren 5
Kenteken 6-TGV-96 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD | Automaat | Automatische Airco | Navigatie | APK 04-02-2025


€ 16.748,-

Algemeen

Bouwjaar 04-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.074 km
Deuren 5
Kenteken 6-TGV-96 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2013 - feb. 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

De Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD uit het bouwjaar 2014 is een veelzijdige en goed uitgeruste SUV die veel te bieden heeft op het gebied van comfort, veiligheid en rijplezier. Deze uitvoering is voorzien van een geavanceerd navigatiesysteem dat niet alleen nauwkeurige routebegeleiding biedt, maar ook gebruiksvriendelijke functies heeft voor een zorgeloze reis. Hierdoor kunt u eenvoudig uw bestemming bereiken, ongeacht waar u naartoe gaat.

Daarnaast is de Mazda CX-5 uitgerust met cruise control, wat lange ritten een stuk comfortabeler maakt. Door een constante snelheid te handhaven, vermindert het de vermoeidheid van de bestuurder en draagt het bij aan een zuiniger brandstofverbruik. Deze functie is vooral handig tijdens lange snelwegritten, waar een constante snelheid wenselijk is.

De automatische transmissie van deze auto zorgt voor een soepele en moeiteloze rijervaring. Het schakelen gebeurt naadloos en zonder enige inspanning van de bestuurder, wat zorgt voor een ontspannen rijgedrag, vooral in stedelijke omgevingen en in druk verkeer. Het automatische systeem past zich ook aan uw rijstijl aan, waardoor de prestaties van de auto altijd optimaal zijn.

Het klimaatcontrolesysteem in de Mazda CX-5 houdt het interieur op een aangename temperatuur, ongeacht de weersomstandigheden buiten. Het systeem kan automatisch de temperatuur aanpassen en zorgt ervoor dat zowel de bestuurder als de passagiers comfortabel zitten. Dit maakt elke rit, ongeacht de duur, plezierig en comfortabel.

Voor extra comfort tijdens koude dagen is deze Mazda CX-5 voorzien van stoelverwarming. De verwarmde voorstoelen zorgen ervoor dat u snel opwarmt en comfortabel zit, zelfs tijdens de koudste winterdagen. Dit is een luxe die zeer gewaardeerd wordt in koudere klimaten.

Wat de veiligheid betreft, biedt de Lane Assist functie een extra laag van bescherming. Dit systeem waarschuwt de bestuurder wanneer de auto onbedoeld de rijstrook dreigt te verlaten. Het helpt om de auto binnen de rijstrook te houden en vermindert het risico op ongevallen, vooral tijdens lange ritten op de snelweg.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie