Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort||Airco|LM-Velgen|Nw.APK|Spoiler..

€ 10,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-11-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 262.431 km
Deuren 5
Kenteken 3-SNT-69 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort||Airco|LM-Velgen|Nw.APK|Spoiler..


€ 10,-

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 262.431 km
Deuren 5
Kenteken 3-SNT-69 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Xeni Auto's Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tweede Bokslootweg 18
Postcode 7821 AS
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55954224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.xeniautosemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort

Deze Daihatsu Sirion 2 komt uit 2005, werd geleverd van 01-01-2005 tot 01-07-2010 en kostte toen € 11.900,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1298 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 915 kg. De APK is geldig tot 19-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.

Inruil mogelijk!

= Bedrijfsinformatie =

www.xeniautosemmen.nl
info@xeniautosemmen.nl
Tel:0655954224

Openingstijden:

08:30-18:00 uur Maandag.
08:30-18:00 uur Dinsdag.
08:30-18:00 uur Woensdag.
08:30-21:00 uur Donderdag.
08:30-18:00 uur Vrijdag.
08:30-17:00 uur Zaterdag.
Zondag Gesloten..

Bezoekadres:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie